ZASADY PRACY

Przygotowanie
Badanie Potrzeb
 
Realizacja i Ewaluacja
 
 
 
 
 
 

TematyProponujemy nowoczesne i efektywne formy działań rozwojowych. Treningi doskonalenia umiejętności i warsztaty doskonalące oraz projektowe. Naszym celem jest dostarczanie klientom usług szkoleniowych na najwyższym poziomie, a tym samym pomoc firmom w doskonaleniu pracowników, rozwoju firmy, a w konsekwencji - polepszaniu wyników ekonomicznych.

Prowadzimy szkolenia między innymi w obszarze:

Organizacji i Zarządzania

Marketingu

Sprzedaży

Negocjacji

Komunikacji społecznej

Rozwoju osobistego

Zarządzania projektami

Treningi i warsztaty poprzedzamy identyfikacją potrzeb prowadzoną we współpracy z klientem, a po ich zakończeniu przeprowadzamy ewaluację w zakresie uzgodnionym z klientem.

 

Tematy

Pełen zakres treningów i warsztatów biznesowych.

zasady-wspolpracy

Sprawdź co gwarantuje wysoką efektywność treningów, warsztatów i szkoleń.

zasady-etyczne

Wartości i zasady, w które wierzymy pozwoliły nam zbudować dwudziestoletnią historię firmy.

Zapewnienie-jakosci

Wysoka jakość naszych usług jest podstawą Państwa satysfakcji.

 

 

.

 
zasady-etyczneRelacje z klientami

  • wszystkie umowy zawieramy na zasadach partnerskich
  • w działalności szkoleniowej naszej firmy  kierujemy się zasadami uczciwości wobec klienta i dbałości o jego dobro.
  • rzetelnie przedstawiamy Klientowi warunki przygotowania i wykonania usługi
  • zapewniamy poufność informacji uzyskanych na wszystkich etapach współpracy z Klientem
  • przestrzegamy praw autorskich i nie wykorzystujemy know–how, do którego nie mamy prawa
  • nie stosujemy działań dumpingowych
  • nie naruszamy dobrego imienia innych podmiotów lub osób (konkurencji)
  • nie stosujemy reklamy negatywnej
  • wystawiamy certyfikaty zgodne z rzeczywistą usługą
  • umieszczamy Klientów na liście referencyjnej wyłącznie po uzyskaniu ich zgody
  • nie stawiamy Klienta w gorszej sytuacji
Informacje o firmie

  • podejmujemy się wykonania jedynie takich treningów i warsztatów, do których przeprowadzenia mamy odpowiednie kompetencje i możemy zagwarantować profesjonalizm dostarczanych przez siebie trenerów, metod i narzędzi
  • podajemy informacje zgodnie z zasadą nie wprowadzania w błąd
  • prezentujemy trenerów (wykonawców) podając ich wszystkie niezbędne dane
  • każdą usługę szkoleniową wykonujemy z uczciwością i należytą starannością, której oczekuje Klient
 
Sposób prezentowania oferty

  • rzetelnie informujemy o możliwości osiągnięcia celów biznesowych dzięki uczestniczeniu w danym treningu lub warsztacie
  • przedstawiamy jasne i rzetelne informacje na temat stosowanych metod, narzędzi i celów ewaluacji
  • przedstawiamy metodologię działania dobraną do rodzaju usługi
  • formułujemy cele i prezentujemy efekty realne i możliwe do osiągnięcia
 
 
Zapewnienie-jakosciDefiniowanie jakości

Jakość jest kluczową kwestią w realizacji wszelkich działań. Dlatego stosunek do tego zagadnienia świadczy o jakości funkcjonowania każdej firmy. W rzeczywistości mamy dwa podejścia do sprawy jakości. Pierwsza definicja mówi, że jakość to pozytywna opinia użytkownika nt. produktu lub usługi. Druga opiera się na zgodności parametrów produktu lub usługi z przyjętym standardem lub normą.

Podstawy jakości

W naszej praktyce działań stosujemy oba te podejścia łącznie. Z jednej strony staramy się zaspokoić różnorodne potrzeby i oczekiwania klienta w stopniu jak najbardziej satysfakcjonującym. Z drugiej zaś wdrażamy przyjęte w dziedzinie doradztwa i szkoleń standardy jakości. Wypracowaliśmy własny system zapewniania i oceny jakości naszych prac. Przestrzegamy oczywiście standardów jakości obowiązujących w branży. Przykładowo Standard Usługi Szkoleniowej PIFS, w którego opracowywaniu braliśmy czynny udział i czujemy się jego współautorami.

Procedura zapewniania jakości

Proces zapewniania i podnoszenia jakości usług doradczych i szkoleniowych  przebiega w czterech etapach: planowania, realizacji, ewaluacji i przeglądu. O planowaniu i realizacji, jak również ewaluacji piszemy w innym miejscu, podkreślmy jedyne, że ewaluacja dotyczy zarówno procesu realizacji usługi, jak i jej efektów. Pod pojęciem przeglądu rozumiemy gromadzenie, przetwarzanie i upowszechnianie informacji od uczestników, klientów i personelu firmy związanych z procesem świadczenia usług doradczych i  szkoleniowych. Wyniki przeglądu wpływają na modyfikację projektów doradczych, programów i treści szkoleń, oraz na pracę doradców, konsultantów, trenerów i innych pracowników KPW-konsulting.

 

 

Podkategorie