Proponujemy nowoczesne i efektywne formy działań rozwojowych. Treningi doskonalenia umiejętności i warsztaty doskonalące oraz projektowe. Naszym celem jest dostarczanie klientom usług szkoleniowych na najwyższym poziomie, a tym samym pomoc firmom w doskonaleniu pracowników, rozwoju firmy, a w konsekwencji - polepszaniu wyników ekonomicznych.
Prowadzimy szkolenia między innymi w obszarze:
Organizacji i Zarządzania
Marketingu
Sprzedaży
Negocjacji
Komunikacji społecznej
Rozwoju osobistego
Zarządzania projektami
Treningi i warsztaty poprzedzamy identyfikacją potrzeb prowadzoną we współpracy z klientem, a po ich zakończeniu przeprowadzamy ewaluację w zakresie uzgodnionym z klientem.
.
Relacje z klientami
- wszystkie umowy zawieramy na zasadach partnerskich
- w działalności szkoleniowej naszej firmy kierujemy się zasadami uczciwości wobec klienta i dbałości o jego dobro.
- rzetelnie przedstawiamy Klientowi warunki przygotowania i wykonania usługi
- zapewniamy poufność informacji uzyskanych na wszystkich etapach współpracy z Klientem
- przestrzegamy praw autorskich i nie wykorzystujemy know–how, do którego nie mamy prawa
- nie stosujemy działań dumpingowych
- nie naruszamy dobrego imienia innych podmiotów lub osób (konkurencji)
- nie stosujemy reklamy negatywnej
- wystawiamy certyfikaty zgodne z rzeczywistą usługą
- umieszczamy Klientów na liście referencyjnej wyłącznie po uzyskaniu ich zgody
- nie stawiamy Klienta w gorszej sytuacji
Informacje o firmie
- podejmujemy się wykonania jedynie takich treningów i warsztatów, do których przeprowadzenia mamy odpowiednie kompetencje i możemy zagwarantować profesjonalizm dostarczanych przez siebie trenerów, metod i narzędzi
- podajemy informacje zgodnie z zasadą nie wprowadzania w błąd
- prezentujemy trenerów (wykonawców) podając ich wszystkie niezbędne dane
- każdą usługę szkoleniową wykonujemy z uczciwością i należytą starannością, której oczekuje Klient
Sposób prezentowania oferty
- rzetelnie informujemy o możliwości osiągnięcia celów biznesowych dzięki uczestniczeniu w danym treningu lub warsztacie
- przedstawiamy jasne i rzetelne informacje na temat stosowanych metod, narzędzi i celów ewaluacji
- przedstawiamy metodologię działania dobraną do rodzaju usługi
- formułujemy cele i prezentujemy efekty realne i możliwe do osiągnięcia
Definiowanie jakości
Jakość jest kluczową kwestią w realizacji wszelkich działań. Dlatego stosunek do tego zagadnienia świadczy o jakości funkcjonowania każdej firmy. W rzeczywistości mamy dwa podejścia do sprawy jakości. Pierwsza definicja mówi, że jakość to pozytywna opinia użytkownika nt. produktu lub usługi. Druga opiera się na zgodności parametrów produktu lub usługi z przyjętym standardem lub normą.
Podstawy jakości
W naszej praktyce działań stosujemy oba te podejścia łącznie. Z jednej strony staramy się zaspokoić różnorodne potrzeby i oczekiwania klienta w stopniu jak najbardziej satysfakcjonującym. Z drugiej zaś wdrażamy przyjęte w dziedzinie doradztwa i szkoleń standardy jakości. Wypracowaliśmy własny system zapewniania i oceny jakości naszych prac. Przestrzegamy oczywiście standardów jakości obowiązujących w branży. Przykładowo Standard Usługi Szkoleniowej PIFS, w którego opracowywaniu braliśmy czynny udział i czujemy się jego współautorami.
Procedura zapewniania jakości
Proces zapewniania i podnoszenia jakości usług doradczych i szkoleniowych przebiega w czterech etapach: planowania, realizacji, ewaluacji i przeglądu. O planowaniu i realizacji, jak również ewaluacji piszemy w innym miejscu, podkreślmy jedyne, że ewaluacja dotyczy zarówno procesu realizacji usługi, jak i jej efektów. Pod pojęciem przeglądu rozumiemy gromadzenie, przetwarzanie i upowszechnianie informacji od uczestników, klientów i personelu firmy związanych z procesem świadczenia usług doradczych i szkoleniowych. Wyniki przeglądu wpływają na modyfikację projektów doradczych, programów i treści szkoleń, oraz na pracę doradców, konsultantów, trenerów i innych pracowników KPW-konsulting.