wszystkie umowy zawieramy na zasadach partnerskich
w działalności szkoleniowej naszej firmy kierujemy się zasadami uczciwości wobec klienta i dbałości o jego dobro.
rzetelnie przedstawiamy Klientowi warunki przygotowania i wykonania usługi
zapewniamy poufność informacji uzyskanych na wszystkich etapach współpracy z Klientem
przestrzegamy praw autorskich i nie wykorzystujemy know–how, do którego nie mamy prawa
nie stosujemy działań dumpingowych
nie naruszamy dobrego imienia innych podmiotów lub osób (konkurencji)
nie stosujemy reklamy negatywnej
wystawiamy certyfikaty zgodne z rzeczywistą usługą
umieszczamy Klientów na liście referencyjnej wyłącznie po uzyskaniu ich zgody
nie stawiamy Klienta w gorszej sytuacji
Informacje o firmie
podejmujemy się wykonania jedynie takich treningów i warsztatów, do których przeprowadzenia mamy odpowiednie kompetencje i możemy zagwarantować profesjonalizm dostarczanych przez siebie trenerów, metod i narzędzi
podajemy informacje zgodnie z zasadą nie wprowadzania w błąd
prezentujemy trenerów (wykonawców) podając ich wszystkie niezbędne dane
każdą usługę szkoleniową wykonujemy z uczciwością i należytą starannością, której oczekuje Klient
Sposób prezentowania oferty
rzetelnie informujemy o możliwości osiągnięcia celów biznesowych dzięki uczestniczeniu w danym treningu lub warsztacie
przedstawiamy jasne i rzetelne informacje na temat stosowanych metod, narzędzi i celów ewaluacji
przedstawiamy metodologię działania dobraną do rodzaju usługi
formułujemy cele i prezentujemy efekty realne i możliwe do osiągnięcia