Zasady Etyczne

 
zasady-etyczneRelacje z klientami

  • wszystkie umowy zawieramy na zasadach partnerskich
  • w działalności szkoleniowej naszej firmy  kierujemy się zasadami uczciwości wobec klienta i dbałości o jego dobro.
  • rzetelnie przedstawiamy Klientowi warunki przygotowania i wykonania usługi
  • zapewniamy poufność informacji uzyskanych na wszystkich etapach współpracy z Klientem
  • przestrzegamy praw autorskich i nie wykorzystujemy know–how, do którego nie mamy prawa
  • nie stosujemy działań dumpingowych
  • nie naruszamy dobrego imienia innych podmiotów lub osób (konkurencji)
  • nie stosujemy reklamy negatywnej
  • wystawiamy certyfikaty zgodne z rzeczywistą usługą
  • umieszczamy Klientów na liście referencyjnej wyłącznie po uzyskaniu ich zgody
  • nie stawiamy Klienta w gorszej sytuacji
Informacje o firmie

  • podejmujemy się wykonania jedynie takich treningów i warsztatów, do których przeprowadzenia mamy odpowiednie kompetencje i możemy zagwarantować profesjonalizm dostarczanych przez siebie trenerów, metod i narzędzi
  • podajemy informacje zgodnie z zasadą nie wprowadzania w błąd
  • prezentujemy trenerów (wykonawców) podając ich wszystkie niezbędne dane
  • każdą usługę szkoleniową wykonujemy z uczciwością i należytą starannością, której oczekuje Klient
 
Sposób prezentowania oferty

  • rzetelnie informujemy o możliwości osiągnięcia celów biznesowych dzięki uczestniczeniu w danym treningu lub warsztacie
  • przedstawiamy jasne i rzetelne informacje na temat stosowanych metod, narzędzi i celów ewaluacji
  • przedstawiamy metodologię działania dobraną do rodzaju usługi
  • formułujemy cele i prezentujemy efekty realne i możliwe do osiągnięcia